Påmelding og inforegistrering

Påmeldingsfristen gikk ut 15. juni.

Ta kontakt med siddis-komitéen om du har spørsmål rundt dette.

Se også invitasjonen for tidligere utsendt informasjon.

Påmeldingsavgift pr. korps er kr. 8000,-.
Beløpet inkluderer lydopptak av korpsenes fremføring.

Påmelding skjer bare via påmeldingsskjema, og er gyldig etter at dere har betalt et depositum på kr 1000,- innen 15. juni til kontonummer 3201.21.87342

Husk å påføre korpsnavn og hva betalingen gjelder på alle innbetalinger!

Vennligst dobbeltsjekk at dette blir gjort, da det dessverre alltid er noen som ”glipper”. Depositum blir ikke refundert ved evt. avmelding, men blir selvsagt trukket fra korpsets sluttfaktura. Restbeløpet, kr. 7000,-, betales på sluttfaktura. 

Påmeldte korps får e-post fra påmeldingssystemet på den e-postadressen korpsene har oppgitt som kontakt. Inne i den e-posten ligger en unik lenke til skjema som må fylles ut av korpsene.

Påmeldte korps har 2 frister før konkurransen:

1.  oktober: Medlemsliste, eventuelle kollisjoner og forhåndsbestilling av billetter.

20. oktober: Program, omtaler og sceneoppsett

 

Lurer du på mer? Har du sjekket Praktisk informasjon?

Send en e-post til siddis-komitéen om du har noen spørsmål.